Lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Flen

Se lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Flen. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Flen som finns hos arbetsgivaren.

Kundsupport med säljfokus i Eskilstuna.

Just nu söker vi dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare för Tele2 Privat hos vår kund Transcom. Vill du arbeta med att skapa goda kundrelationer och ge professionell service? Lägger du även stor vikt i möjligheten att få utvecklas inom merförsäljning och samtidigt arbeta under eget ansvar? Vill du göra en professionell karriär och komma långt i din yrkes roll? då är Transcom perfekt för dig då dom blev utnämnda till årets karriärsföretag 2022! Du ... Visa mer
Just nu söker vi dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare för Tele2 Privat hos vår kund Transcom.

Vill du arbeta med att skapa goda kundrelationer och ge professionell service? Lägger du även stor vikt i möjligheten att få utvecklas inom merförsäljning och samtidigt arbeta under eget ansvar? Vill du göra en professionell karriär och komma långt i din yrkes roll? då är Transcom perfekt för dig då dom blev utnämnda till årets karriärsföretag 2022!

Du skickar din ansökan via denna länk:
https://transcomsweden.recruitee.com/o/kundtjanstmedarbetare-eskilstuna-uniflex?source=UNIFLEXNorge+311368

Om tjänsten
I din roll som kundtjänstmedarbetare så kommer du att arbeta med att ta emot samtal med olika frågor inom supporten samt fakturaavdelningen där du alltid strävar efter att ge en förstklassig kundupplevelse. Efter att ha löst kundens ärende så ska du alltid ge kunden 100% service genom att göra en behovsanalys där du erbjuder ett kundanpassat förslag.

Tjänsten börjar med 22 dagar betald teoretisk utbildning på 100%,
Under utbildningen så får man lära sig allt inom det olika systemen men även det viktigaste verktygen som man kommer att arbeta med för att kunna ge den bästa möjliga servicen samt få rätt förutsättningar till att lyckas i sin tjänst som kundtjänstmedarbetare.

Lön: Fast grundlön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision.
Arbetstid: Förbestämt schema där arbetstid med öppettider Måndag - Fredag; 08:00-19:00 samt Lördagar 08:00-15:00.
Anställningsgrad: 80%
Anställningsform; Provanställning 6 månader, Tillsvidare anställning

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer arbeta på Transcom i Eskilstuna som är i konstant utveckling där du som medarbetare ständigt ställs inför nya utmaningar och möjligheter.

Förutom goda utvecklingsmöjligheter med chans att göra karriär kännetecknas vår kund av gemenskap och stark sammanhållning. Med ett coachande och närvarande ledarskap ges du möjlighet att nå din fulla potential.

Vem är du?
Vi söker dig som har ett högt kundfokus och är tävlingsinriktad där du har ett brinnande intresse för försäljning.

Som person är du driven och målmedveten samt trivs med att prata med nya människor och skapar långvariga kontakter.
Du vill utvecklas samt gillar att arbeta med uppsatta mål och du arbetar gärna med konstruktiv feedback.

Vi ser även att du värderar noggrannhet, punktlighet och hög arbetsmoral.

Tjänsten kräver att du fyllt 18 år, kan hantera svenska och engelska i tal och skrift samt har en god datorvana.
Gymnasieexamen är ett krav.



Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande. Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 14    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Företagssupport i Eskilstuna

Just nu söker vi dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare för Tele2 Företag hos vår kund Transcom. Vill du arbeta med att skapa goda kundrelationer och ge professionell service? Lägger du även stor vikt i möjligheten att få utvecklas inom merförsäljning och samtidigt arbeta under eget ansvar? Vill du göra en professionell karriär och komma långt i din yrkes roll? då är Transcom perfekt för dig då dom blev utnämnda till årets karriärsföretag 2022! ... Visa mer
Just nu söker vi dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare för Tele2 Företag hos vår kund Transcom.

Vill du arbeta med att skapa goda kundrelationer och ge professionell service? Lägger du även stor vikt i möjligheten att få utvecklas inom merförsäljning och samtidigt arbeta under eget ansvar? Vill du göra en professionell karriär och komma långt i din yrkes roll? då är Transcom perfekt för dig då dom blev utnämnda till årets karriärsföretag 2022!

Du skickar din ansökan via denna länk:
https://transcomsweden.recruitee.com/o/kundtjanstmedarbetare-eskilstuna-uniflex?source=UNIFLEXNorge+311368


Om tjänsten
I din roll som kundtjänstmedarbetare så kommer du att arbeta med att ta emot samtal med olika frågor inom supporten samt fakturaavdelningen där du alltid strävar efter att ge en förstklassig kundupplevelse. Efter att ha löst kundens ärende så ska du alltid ge kunden 100% service genom att göra en behovsanalys där du erbjuder ett kundanpassat förslag.

Tjänsten börjar med 18 dagar betald teoretisk utbildning,
Under utbildningen så får man lära sig allt inom det olika systemen men även det viktigaste verktygen som man kommer att arbeta med för att kunna ge den bästa möjliga servicen samt få rätt förutsättningar till att lyckas i sin tjänst som kundtjänstmedarbetare.

Lön: Fast grundlön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision.
Arbetstid: Förbestämt schema där arbetstid med öppettider Måndag - Fredag; 08:00-18:00.
Anställningsgrad 80%
Anställningsform; Provanställning 6 månader, Tillsvidare anställning


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer arbeta på Transcom i Eskilstuna som är i konstant utveckling där du som medarbetare ständigt ställs inför nya utmaningar och möjligheter.

Förutom goda utvecklingsmöjligheter med chans att göra karriär kännetecknas vår kund av gemenskap och stark sammanhållning. Med ett coachande och närvarande ledarskap ges du möjlighet att nå din fulla potential.


Vem är du?
Vi söker dig som har ett högt kundfokus och är tävlingsinriktad där du har ett brinnande intresse för försäljning.

Som person är du driven och målmedveten samt trivs med att prata med nya människor och skapar långvariga kontakter.
Du vill utvecklas samt gillar att arbeta med uppsatta mål och du arbetar gärna med konstruktiv feedback.

Vi ser även att du värderar noggrannhet, punktlighet och hög arbetsmoral.

Tjänsten kräver att du fyllt 18 år, kan hantera svenska och engelska i tal och skrift samt har en god datorvana.
Gymnasieexamen är ett krav.




Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande. Visa mindre

Jobba hemifrån med säljande kundservice och teknisk support för Tele2!

Arbeta med teknisksupport för Tele2 - permanent hemifrån i Sverige! Som kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika ärenden med kunden i fokus för att ge bästa möjliga service. Du kommer att bli en del av ett dynamiskt team helt på distans! Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, där vi ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus. Om tjänsten Den h... Visa mer
Arbeta med teknisksupport för Tele2 - permanent hemifrån i Sverige!
Som kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika ärenden med kunden i fokus för att ge bästa möjliga service. Du kommer att bli en del av ett dynamiskt team helt på distans!
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, där vi ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus.
Om tjänsten
Den här tjänsten går ut på att ge både allmän kundservice för Tele2 och teknisk support för Tele2 och Boxers TV-kunder, med ett fokus på merförsäljning i varje samtal.
Du kommer under en dag på jobbet att svara på inkommande kundsamtal. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål för att kunna ge kundanpassade erbjudanden.
Arbetsrollen är bred och du hanterar många samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas!
Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.
Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra – utöver din grundlön!
Som nyanställd kommer dina 3 första veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 2 utbildningsveckor berörande teknisk support. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vi erbjuder dig
Fast månadslön
Provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter



Vi söker dig som..
Trivs att jobba med kundhantering
Trivs att jobba självständigt
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera samtal på engelska


START: 2022-11-14, 2022-12-05
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80-100%, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande mellan 07:00-19:15 måndag-fredag, Lördagar: 08:45-15:15
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 1    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 6    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Volution Sweden AB söker kundservicemedarbetare

Volution Sweden AB är Nordens marknadsledande producent av ventilationsprodukter för hemmet. Med vår starka portfölj av varumärken som Fresh, Pax, Klimatfabriken och Reton finns vi närvarande i bostadens alla rum, med målet att skapa en sund och hållbar inomhusmiljö i ditt hem. Volution Sweden AB har geografisk spridning i Europa, Asien samt Nord- och Sydamerika, med huvudkontor i Växjö. Brinner du för att sätta kunden i centrum ger vi dig här möjlighet at... Visa mer
Volution Sweden AB är Nordens marknadsledande producent av ventilationsprodukter för hemmet.
Med vår starka portfölj av varumärken som Fresh, Pax, Klimatfabriken och Reton finns vi närvarande i bostadens alla rum, med målet att skapa en sund och hållbar inomhusmiljö i ditt hem. Volution Sweden AB har geografisk spridning i Europa, Asien samt Nord- och Sydamerika, med huvudkontor i Växjö.
Brinner du för att sätta kunden i centrum ger vi dig här möjlighet att arbeta i ett glatt gäng med ventilationsprodukter i framkant.


Dina arbetsuppgifter
Med Kunden i fokus kommer du att tillsammans med dina kollegor inom avdelningen för innesälj supportera våra kunder genom mail och telefon. Du jobbar bland annat med order- och reklamationshantering samt besvarar frågor från våra kunder. Genom lyhördhet för kundens önskemål skapar du merförsäljning.
Arbetet sker i nära samarbete med avdelningarna för försäljning, inköp, logistik, planering och produktion. Du får möjlighet att påverka och utveckla det dagliga arbetet och interna processer.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och erfarenhet inom kundsupport. Du är en god administratör, har vana att arbeta i affärssystem och kan självständigt hitta den information du behöver. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, att du är service-minded och har kunden i fokus. Du är ansvarstagande och flexibel. Du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team. Vidare ser vi att du har ett intresse att lära dig om våra produkter. För att trivas hos oss bör du ha en öppen och positiv personlighet, vara prestigelös och uppskatta att jobba i ett högt tempo i en föränderlig miljö med varierande arbetsuppgifter.

Varaktighet
Tillsvidareanställning på heltid med Växjö eller Hälleforsnäs som placeringsort.


Vill du veta mer om tjänsten?
Har du frågor är du välkommen att kontakta chef för innesälj Ulrika Åberg på telefon 0470-70 77 07 eller HR Martin Åkerman på telefon 0470-70 77 01
Välkommen med din ansökan och CV som du skickar via e-post till [email protected], märk din ansökan med ”Kundservice”. Vi arbetar med löpande urval och ser därför gärna att du skickar oss din ansökan snarast möjligt, dock senast 2022-10-30. Visa mindre

Jobba hemifrån med säljande kundtjänst - Allente

Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice! Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal... Visa mer
Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice!
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! Och självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medans vi gör det!
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.


Några utav våra förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig!
Vi söker dig som..
Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta. Gillar att arbeta mot uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning. Att ge service av bästa kvalité är något du alltid strävar efter. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska.
Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
Finns ej med i belastningsregister
Har grundläggande datorkunskap



Ta första steget i din resa med Webhelp - Ansök nu!
STARTDATUM: 2022-08-01
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Kalmar.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-07-22
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Electrolux

Vi söker nu nya kollegor till vår kundtjänst för vår uppdragsgivare Electrolux med placering onsite på Solna torg 19 i Solna centrum. VAD INNEBÄR ROLLEN? I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp kommer du hjälpa Electrolux kunder genom att besvara inkommande samtal. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att... Visa mer
Vi söker nu nya kollegor till vår kundtjänst för vår uppdragsgivare Electrolux med placering onsite på Solna torg 19 i Solna centrum.
VAD INNEBÄR ROLLEN?
I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp kommer du hjälpa Electrolux kunder genom att besvara inkommande samtal. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att vara otroligt utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma medarbetare och ledare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till utveckling och det finns mängder med karriärmöjligheter inom företaget.


VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och som inte har några problem att hantera olika situationer. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget.
Vi ser att du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av människor. Utöver detta söker vi dig som är driven och brinner för gott bemötande samt sporras av nya utmaningar.


VI SÖKER DIG SOM HAR...
Godkänt betyg i svenska 1/svenska A och engelska 5/engelska A
God datorvana
Uttrycker sig obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska



VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Vid 100% kontorsarbete kommer du att omges av härliga kollegor varje dag på kontoret i Solna som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor och framtida vänner. När man väl känner sig bekväm i sin roll finns det även möjlighet att arbeta hybrid från vårt kontor i Solna.

FÖRMÅNER
Kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Utbildning
Möjlighet till bonus
Lön enligt kollektivavtal


ANSÖKAN TILL TJÄNSTEN
Som en del i rekryteringsprocessen kommer ett separat mail med ett personlighetstest att skickas ut till dig. För att kunna gå vidare i processen behöver detta test göras. Vid eventuell intervju behöver betyg i svenska och engelska från gymnasiet alternativt annat studiebevis kunna visas upp.

START: 2022-09-12
PLACERINGSORT: Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Mån-fre 07:30-18:00, helg 10:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-09
Vi rekryterar löpande vilket kan resultera i att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatum.


Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
#swedish Visa mindre

Volution Group Nordic söker medarbetare till Kundservice

Volution-koncernen är börsnoterad och har sitt huvudkontor i UK. Gruppen består av ett flertal företag som främst arbetar inom ventilation och verksamheten är uppdelad i regioner. I nordiska divisionen ingår Fresh, PAX, VoltAir System,Klimatfabriken, Pamon och Air Connection med huvudkontor på Fresh i Växjö. Vi är inne i en expansiv fas och vi vill fortsätta växa ännu mer framöver genom både ytterligare förvärv och genom befintliga bolag. Brinner du för at... Visa mer
Volution-koncernen är börsnoterad och har sitt huvudkontor i UK. Gruppen består av ett flertal företag som främst arbetar inom ventilation och verksamheten är uppdelad i regioner. I nordiska divisionen ingår Fresh, PAX, VoltAir System,Klimatfabriken, Pamon och Air Connection med huvudkontor på Fresh i Växjö. Vi är inne i en expansiv fas och vi vill fortsätta växa ännu mer framöver genom både ytterligare förvärv och genom befintliga bolag.
Brinner du för att sätta kunden i centrum ger vi dig här möjlighet att arbeta i ett glatt gäng med ventilationsprodukter i framkant.


Dina arbetsuppgifter
Med Kunden i fokus kommer Du att tillsammans med dina kollegor inom Kundservice supportera våra kunder genom mail och telefon. Du jobbar bl a med order- och reklamationshantering samt besvarar frågor från våra kunder. Genom lyhördhet för kundens önskemål skapar du merförsäljning.
Arbetet sker i nära samarbete med avdelningarna för försäljning, inköp, logistik, planering och produktion. För inköpsorganisationen stöttar du även upp med administrativa arbetsuppgifter. Du får möjlighet att påverka och utveckla det dagliga arbetet och interna processer.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och erfarenhet inom kundsupport eller innesälj. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och har vana av att arbeta i affärssystem. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, att du är service-minded och har kunden i fokus. Du är ansvarstagande och flexibel. Du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team. Vidare ser vi att du har ett intresse att lära dig om våra produkter. För att trivas hos oss bör du ha en öppen och positiv personlighet, vara prestigelös och uppskatta att jobba i en föränderlig miljö med varierande arbetsuppgifter.


Varaktighet
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning om 1 år på heltid, med möjlighet till förlängning. Annonsen riktar sig mot sökande för placeringsort i Växjö eller Hälleforsnäs


Ytterligare information
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta kundservicechef Satu Lohilahti Jönsson på telefon 0470-70 77 24, eller HR Martin Åkerman på telefon 0470-70 77 01
Välkommen med din ansökan och CV som du skickar via e-post till [email protected] Vi arbetar med löpande urval och ser därför gärna att du skickar oss din ansökan snarast möjligt, dock senast 2021-05-16. Märk ansökan med "Kundservice". Visa mindre

Samhällsvägledare till nytt Kundcenter i Flens kommun

Ansök    Sep 23    Flens kommun    Kundtjänstmedarbetare
Välkommen till Flens kommun - Sörmlands hjärta! Som medarbetare i Flens kommun är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi. Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdeg... Visa mer
Välkommen till Flens kommun - Sörmlands hjärta!

Som medarbetare i Flens kommun är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi.
Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, genom professionellt och respektfullt bemötande.

 

ARBETSUPPGIFTER

Som Samhällsvägledare är du vårt ansikte utåt till kommunens medborgare, besökare och företagare. Ditt uppdrag är att ge service och information om kommunens olika verksamheter och tjänster. Det kan handla om allt från ansökan om bygglov och skolplats, frågor om hemtjänst och komvuxkurser till anmälan av fel och synpunkter. Telefon är den viktigaste kontaktvägen men kontakt sker även via digitala kanaler och genom fysiska möten.

 

Du kommer vara delaktig i utvecklingen av det nya Kundcenter som ska startas upp under hösten 2020. Som en del av ett team på fem kommer du vara med och utforma nya effektiva arbetssätt för att ge bättre och snabbare service till kommunens invånare. På samma gång som vi avlastar och stöttar verksamheterna i kommunen är vi en del av verksamhetsutvecklingen för hur vi tillsammans möter våra medborgare, besökare och företagare på bästa sätt.

 

EGENSKAPER

Vi söker dig som har fingertoppskänsla för service och har lätt för att tolka behov hos andra. Du är kommunikativ i både tal och skrift och får energi av att vara i sociala sammanhang. Du har ett samhällsengagemang och klarar att hantera möten även med människor i utsatta situationer. Du kan snabbt ta in information och förmedla den vidare på ett pedagogiskt sätt.

 

Vidare kännetecknas du av en förmåga att ta initiativ och hitta lösningar. Du arbetar gärna i team men kan och vill också ta eget ansvar. Vi förutsätter att du gillar och är duktig på att använda olika IT-system och att söka information. Du trivs i en miljö präglad av utveckling och tidvis högt tempo. Du är prestigelös och orädd för att “hugga i” där det behövs och motiveras av att leverera hög kvalitet.



KVALIFIKATIONER

Vi ser gärna att du har arbetat i ett serviceyrke med kundkontakt samt har erfarenhet av att arbeta i digitala system för ärendehantering och informationssökning.

 

MERITERANDE

Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet från offentlig förvaltning, goda språkkunskaper i engelska eller andra språk samt erfarenhet av digital kommunikation som e-post och chatt.

 

Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.

 

OMFATTNING/VARAKTIGHET

Tillsvidareanställning 100%

 

Flens kommun tillämpar individuell lönesättning.

 

För frågor:  Tf Digitaliseringschef Niklas Witt, 0157-43 00 98

Fackliga organisationer, kommunens växel 0157-43 00 00


Sista ansökningsdag:  5 oktober 2020 Visa mindre

Administrativ medarbetare för kundservice

Vårt företag söker nu en ny kundservicemedarbetare till vårt team. Huvudsakliga uppgifter är kalkylering i MS Excel, orderläggning samt bokning av frakter. I rollen ingår även uppgifter som växelsamtal, dialog med arkitekter och entreprenörer, leverans av materialprover, inköp av kontorsmaterial etc. I en liten organisation som vår är det viktigt att ha ett stort ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. För att ge våra kunder bästa tänkbara service b... Visa mer
Vårt företag söker nu en ny kundservicemedarbetare till vårt team.
Huvudsakliga uppgifter är kalkylering i MS Excel, orderläggning samt bokning av frakter. I rollen ingår även uppgifter som växelsamtal, dialog med arkitekter och entreprenörer, leverans av materialprover, inköp av kontorsmaterial etc.
I en liten organisation som vår är det viktigt att ha ett stort ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. För att ge våra kunder bästa tänkbara service behöver man vara flexibel och öppen för plötsliga förändringar under arbetsdagen.
Tjänsten kräver stor datorvana, framförallt i MS Excel och MS Outlook som är våra främsta arbetsredskap. Tidigare erfarenheter inom administration är meriterande, gärna från byggindustrisektorn då det är denna vi är verksamma inom.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre